space

space

Yunivörsiti beni baştan yoruyorsun.

Merhaba abilerim ablalarım. Bu elimde görmüş olduğunuz derdim, lakin elimde bir şey yok. 

ODAMIN KAPISINA TERCİH LİSTESİ SİKİLİR TABELASI ASACAĞIM. 
Çünkü çok sinirliyim. Çünkü kararsız ruh halimi sikmek istiyorum. Çünkü bu sabah, "Ktü mü yazsam la. Hem ben yeşillik severim :))" dedim. Bir saniyede kafamdan geçen şeyler beni yoruyor. -Ankara mı yazsamkolej'deevtutarımKızılay'a yürürüm falanamaİstanbulyaİstanbul'agidersemkızlarlamodadaeveçıkarımamaizmiremigitsemOF.- gibi. İçim çok sıkkın. 
Yazacak bir şeyim yok. Dua edin bebeler, dua edin de Ankara'ya falan takılmadan İstanbul'a gelelim, Galata'ya gidip iki duble rakı içelim. 

Hoş çakalın. 

5 yorum:

  1. AYIP BE. ANKARA YANİ. ANKARA'YA TAKILMADAN DİYO Bİ DE.

    YanıtlaSil
  2. :(( öyle deme olm ankara benim de yuvam ama hoff istnbl xsxs

    YanıtlaSil
  3. Tabiykii istanbul'a git! Bu arada sıralaman kaç ve hangi bölümleri yazıyosun?

    YanıtlaSil
  4. sam; son çare olarak izmir güzeli olacağım....

    impossibility; adını yazmaya çalışırken çürüyordum BU BİİİRR, İSTANBUL NE GÜZEL MEMLEKET BU İKİİİİĞĞ. neyse. yirmi yedi binlerdeyim ve gazetecilikleri dizdim inci gibi.

    YanıtlaSil