space

space

O x benim.

X: Seni ilk ben buldum Jim Morrison! İlk ben dinledim. Evet, sana umutla baktım, çünkü sen umut dolusun. Şey. Yani aslında ölümü kurtuluş olarak düşünü- Bİ DAKİKA. Seni ilk ben buldum. Dolayısıyla seni istediğim yerinden çekiştirmeye hakkım var. Ayrıca seks düşkünüsün. Ne kadar yanlış. Şey. Aslında bu seni pek ilg- NASIL İLGİLENDİRMEZ. Sen garip bir adamsın. Daha farklı yollar bulabilirdin. Şimdi burda böyle duruyo- Seni hiç mi anlayamadım yani?! Ama seni ilk be- LANET OLSUN. 
Jim Morrison: ...

***

X: Annares'e gitmek isterdim. Ama kesin mülkiyetçiliğimle ortalığın amına koyardım. 
Y:...
X: Yani düşünsene, kimsenin 'efendi' kelimesini bilmediği bir dünyadan bahsediyoruz. Ayrıca Odo da kadın. 
Y:...
X: Kertenkele çok garip bir hayvan.
Y:...
X: ...
Y: Efendim?

İnsanlar beni gerçekten seviyor.

3 yorum:

  1. çokiçimdengeldidurduramıyorumkendimi
    http://www.youtube.com/watch?v=pto96RqxZw4

    YanıtlaSil
  2. Tarzlarımız aynı tuttum seni liseli kardeşim

    YanıtlaSil
  3. kadıkoyguzeldir, ehehe allah razı olsun.

    liseliarzu, liseliler olarak her yerdeyiz.

    YanıtlaSil