space

space

NE NERDE?!

Dünyanın en çılgın haftasonunu geçirdim.
Hatta bir ara durup oscar alan oyuncular gibi wouauuuw o yeah. oh my god! thank you mother I love youuu o yeaaaaaaa falan demek zorunda kaldım.
Aslında hayatımda hiç oscar töreni izlemedim.
Çok belli oldu sanki.

Dün sınav vardı sabah 09:00'da Çok zeki ve çevik olduğum için 07:30'da kalktım.
Demlenirim diye.
Saat 07:40 oldu, yetişirim ya ko götüne dedim.
Saat 07:50 oldu, amaan ölümlü dünya dur bi 10 dakika daha uyuyayım dedim.
Saat 08:00 oldu, makyaj derdim yok bir şeyim yok boşver biraz daha demleneyim dedim.
Saat 08:10 oldu, kalksam mı ne dedim.
Saat 08:20 oldu, BENCE ARTIK KALKMALIYIM dedim.
Ve evden çıktım.

Saat 08:30 oldu, otobüs gelmedi. Birazdan gelir ko götüne dedim.
Saat 08:40 oldu, gelir birazdan dedim.
Saat 08:52 oldu ve İÇİME BİR KURT DÜŞTÜ.
Ama yetiştim.

Sınava 09:05'te girdim ve 10:00'da SINAVIM BİTMİŞTİ.
Zeka dedim geçtim.

Sonra babamın yanına uğradım.
-Meraboeeaeaeaae bende sınavdan çıktım yanına geleyim dedim
-Sınav nasıl geçti?
-Okullarda açıldı hani sabahları uyanması zor oluyor
-Hıı, sınav nasıldı?
-Yaa işte bu sabah geç kalıyordum nerdeyse ama yetiştim giderken poğça almadım diyete başladım bundan sonra sağlıklı besleneceğim WE ARE THE CHAMPİONS
-Paran mı bitti senin.
-Şey bitti gibi.

Parayı alıp çıktım. Test kitabı almam gerekiyordu ama kırtasiyenin önünden İmaginee all the peoplee leaving for todaay diyerek geçtim.
Akşam ise kuzenimde kaldım.
Masa altında sigara içtik annemler anlamadı EHEHE ÇOK ÇILGINIZ dememi bekliyorsunuz ama yapmadık -normalde hep yaparız.-
Yatıp uyuduk.

Ve bugün.
Dersaneye yine geç kaldım.
Ve otobüs durağında dedeleri yedim.

Ben pıtırcık bir şekilde durakta oturuyorken bir dede yanıma geldi.
Sustu.
Sustum.
Sonra HANGİ OKUL YİĞENİM dedi.
-Şey anadolu lisesi.
-Hangi anadolu lisesi
-Anadolu lisesi işte.

Babacan bir tavırla ehehehe aferin aferin DİK DUR dedi.
Yukarıdan tanrı bana hep sen mi dedeleri yediricen lan millete amın feryadı al sana dede dedi ve bana hareket çekti.
O kadar korktum ki koşarak dersaneye gittim.


Şimdiyse burdayım, annemin çantasında mavi şeker buldum, evde iki tur attım MAVİ ŞEKER BULDUM, BEN BULDUM! diye.

Bu, dünyanın en çılgın insanları için geliyor; www.nobrain.dk

4 yorum:

  1. o kadar dede yazdı kesin bi bit yeniği vardır demiştim ki nobrain'i yazmış :D

    YanıtlaSil
  2. Ahh nobrain, sayesinde çok güldüm. Bütün yaz tatilim millete dedeleri yedirmekle geçti :D

    YanıtlaSil
  3. :D ne kadar enerji dolusun yazılarından bile bu belli oluyor ve yüzünde ki umursamaz ifadeyi görebiliyorum.. çok tatlısın

    YanıtlaSil
  4. Yıllarca bu pıtırcık enerjimi salaklık olarak algıladılar. Şimdi çok şaşırdım bak :D Durun iki tur atıp gelicem :D

    YanıtlaSil