space

space

Kırık kalpler ve folloş cümleler klubü.

Geometriyi seviyorum demiştim. DEMİŞTİM. 
Bugün girdiğim o muhteşem etütten sonra; EVET EVET ÇOCUKLARIMIZ İÇİN. 
O derece. 

Bu arada ben dediklerimden gerçekten bir şey anlamamaya başladım. 
Neyse. 

Dün geometriyi seviyorum ama bir şeyler eksik sanki dedim. 
Eksik olan bir şey yoktu, aslında 347329897687643425367897764534  soru fazlam vardı. 
Dedim fazlalıklarımı yakayım, YAŞASIN KAFILEKS. -geometriden önce ingilizceye el atacağım. Sırf sizin için.-

Dün aldığım etüte girmedim, bugün birisinin etütüne yama, kaynak, hortum, süzgeç -her ne boksa- ondan yaptım.
Sonuç muhteşemdi. 
Adam bir beşgen çizdi.
Çizdiğini sandı. 
Sanırım böyle bir şeydi; 




AĞLADIM. Sonra hacı ben topukluyorum dedim. 

Sonra akşam vakti bağıra bağıra good day sunshine'ı söyledim. İnsanların bana garip garip bakmalarını, akşam vakti sabah şarkısı söylememe yordum. 
Aslında sesimin REZALET olduğu hiç aklıma gelmedi. İyi mi. 

Hayatım çok çılgın lan. 
MASA ALTINDA SİGARA İÇME FALAN. 


1 yorum: