space

space

23 nisan cumhuriyet ve kurban noeli mübarek olsun





Gençler anlaşıyor, tek yürek oluyor iyi güzel ama kimse bana haber vermiyor. 
Alınıyorum.

Gün geçmiyor ki mallıklarım durdurak bilmesin. 
İçimden bir ses yine cümle kuracağım derken sıçtım sıvadım diyor. Neyse.
Bugün gerçekten beyinsizliğim üstümdeydi. GERÇEKTEN. 

Çünkü bugün dersaneye gittim ve dersaneden çıktım. 
BURAYA KADAR HER ŞEY NORMAL. 
Telefonumdan müzik dinleyip bir yandan da cips yiyordum. Sağ elimle cips yediğim için telefonu sol cebime koydum, yağ olmasın, kuzucuklar ağlamasın diye. 
BURAYA KADAR DA HER ŞEY  NORMAL. 
Sonra cipsi yedim, parmaklarımı yaladım ve cebimi sağ elime attım. Telefonum orda değildi. 
HAYIEAĞIARIRIRIRADASADASADSA diye bağırdım. 
Haa, bu arada müzik hala devam ediyor. 

Sağa döndüm, sola döndüm, ters takla attım, serçe parmağımını bi kulağımdan sokup, diğer kulağımdan çıkardım AMA YOK. 
TELEFON YOK OLM.
Baya üzüldükten sonra, yaa bu şarkı telefonumu kaybettim ne yapacağım şarkısı değil kiee dedim ve telefonu cebimden çıkardım. 10 saniye boyunca onun telefon olduğunu farkedemedim. 
Bi ara düşündüm benim mp3 çalarımda bu kadar tuş yok ki dedim. Düşüncem beni bir gerçeğe itti la olm benim mp3 çalarım yok ki ben telef... LAN. NASIL YAA. dedim. 
BİRİ BANA NEFES ALMAYI ÖĞRETSİN.

Eve bu gerizekalılıkla varabildim. Annem bile şaşırdı lan. 
Ben zippo avı yapmaya devam ediyorum o ise HOĞAIRIORIUR8YTJBV diye horluyor. 
Buna baktım, baktım, baktım. 
SENDE HİÇ FENA DEĞİLSİN HA. dedim. 
Çok güzeller lan. Ben bununla ocağı falan yakarım. Hatta kibrit alır, kibriti bununla yakarım. 

İçimden bir ses, giderek vasıfsızlaştığımı söylüyor. Korkuyorum.
Zippo güzel şey. 

2 yorum:

  1. hahahahahahhahaa
    ben de bazen öyle mallaşıyorum. kimse bizi tutamaz.

    YanıtlaSil
  2. çok malız, haklıyız, kazanacağız. ehehe.

    YanıtlaSil