space

space
acı çekmenin ekmeğini yiyip iki üç cümle yazıp gitmek istemiyorum ama amına koduğumun acısını da çektiğim için yazmak zorundayım. bunu buraya yazmak istiyorum çünkü iki üç insan bunu okuyor. şu an sanırım tek istediğim birinin yüzüme mal mal bakmadan ya da beni avutmaya çalışmadan dinlemesi.
çünkü yüzüme mal mal bakılması ve teselli cümlelerinin kurulması amına koymak istediğim bir başka durum.

altı ay boyunca her gün zamanın istediğim zamanlarda durmasını istedim ve amına koduğumun zamanı yine en iğrenç yerde durdu. ve birden kendimi yanımda gitmek zorunda olduğu için ağlayan bir adamla bıraktı.

severken gitmek zorunda kalmak eminim kötü bir şeydir ama hayatım boyunca baya baya severken kalan insan olduğum için canım biraz sıkkın.

burda kaldım. elimde de bir aysel gürel şarkısı kaldı. aysel gürel dünyanın en muhteşem kadınıydı çünkü sen ağlama gibi bir şarkıyı yazıp gitti amına koduğumun karısı.

herkesin gitmesinden bıktım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder