space

space

John'un ayağı.

Geçen gün, hayatımda ilk defa Jimmy Page seven bir kıza rastladım. 
Kız, güzel sanatlarda okuyordu.
Ve o kadar güzel çiziyordu ki. Dayanamadım dedim, sen bana Page çiz, ben sana Lennon çizeyim. 
Bu şirin kız bir hevesle olur tabii en kısa zaman içinde çizelim dedi. 
AMA BİR PROBLEM VARDI. 
-Kız, daha su bardağı bile çizemediğimi (en azından düzgün olarak.) bilmiyordu.

Ama davamdan vazgeçmedim. Seni çizeceğim John Lennon dedim. 
Tanrı yine hareket çekti, çekti ama aldırmadım. 

Saatler geçti. 
Çizdiğim her çizgi John'u faciaya sürüklüyordu. 
Kendini gördükçe John, yerlerde yuvarlanıyor, sonra öhm pardon. güzel oluyor ya. asdasd. pardon. güzel olc- AGSDHFNHSGDJ. BU NE LAN. diyordu. 
Ben de gülmeden edemedim. 
Ve, bacak çizemediğimi anladım. 


Sınırları böylesine zorlayabilmek mutluluk verici. 
Şimdi, aynanın karşısına geçip üç defa Bloody Mary diyeceğim.

4 yorum:

  1. Cidden y.rak gibi çizmişin.

    YanıtlaSil
  2. john'un ayağı filan iyi olmuş koç. taktığın şeye bak yani.
    ben beğendim eline sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Mert, sen sus lan.

    Samantha Andrews, tabiki.

    Melisgül, elleri üzerinde çok uğraştım. bu benim baş yapıtım diyebilirim. devamı gelecek tabi.

    YanıtlaSil