space

space
Şivan Encü (13)
On üç yaşında, sırtımda ağır olmayan yüklerle, kazanmak istediğim lisenin hayallerini kuruyordum. 

Muhammed Encü (13)

On üç yaşında bisikletle bütün yokuşu çıkıp, sonra güzel bir şarkı açarak güneşe karşı yokuş aşağı bisiklet sürüyordum. 

Bedran Encü (13)

On üç yaşında güzel şarkılar dinleyip, güzel kitaplar okuyup, kafamı açıyordum.

Erkan Encü (13)

On üç yaşında sırtımda çok yük yoktu, daha çocuktum, umut ediyordum. 

Savaş Encü (14)

On dört yaşında, sırtımda yaşıma uygun yüklerle, liseye gidiyordum. 

Orhan Encü (15)

On beş yaşında güzel arkadaşlar edindim, sırtında ağır yükler olmayan arkadaşlar.

Serhat Encü (15)

On beş yaşında hayatımda tanıyabileceğim en güzel adam hayatıma girdi, hala çok yüküm yoktu. 

Celal Encü (15)

On beş yaşında, abim yaşadığım şehirden gitti, haftalarca ağladım. Ama çok yüküm yoktu. 

Selahattin (Karker) Encü (16)

On altı yaşında aşık oldum, çok güzeldi çünkü çok yüküm yoktu. 

Salih Ürek (16)

On altı yaşında eve gelince anneme sarılıyordum. Anneme sarılmak demek, çok olmayan yüklerimi yere bırakmak demekti. 

Bilal Encü (16)

On altı yaşında, güneşe karşı yürüyordum. Üstümden uçaklar geçiyordu, ölmüyordum. 

Yüksel Ürek (16)

On altı yaşında terk edildim. Artık yükler hissediyordum, hala uçaklar geçiyordu. 

Şerafettin Encü ( 17)

On yedi yaşında geleceğimi ciddi düşünmek zorundaydım, artık yüklerim vardı. 

Mahsun Encü (17)

On yedi yaşında annemden ayrıldım, ama tek ihtiyacım anneme sarılmaktı. Daha ağır bir şey olamaz diye düşünüyordum. 

Cemal Encü (17)

On yedi yaşında babamın tek ihtiyacı, ona sarılmamdı. Daha ağır bir şey olamaz diye düşünüyordum. 

Vedat Encü (17)

On yedi yaşında berbat bir sistemin benden istediklerini yaptım, bir gelecek oluşturabilmek için. Bundan daha adaletsiz bir şey olamaz diye düşünüyordum. 

Aslan Encü (17)

On yedi yaşında yaşadığım şehri terk ettim. Başka günbatımları görecektim, seviniyordum. 

Özcan Uysal (18)

On sekiz yaşında yeni bir şehirde yaşıyordum. Üstümden uçaklar geçti, ağladım. 

Salih Encü (18)

On sekiz yaşında sarhoş oluyordum, insan bu yüzden on sekiz yaşında olurdu, ben böyle biliyordum. 

Adem Ant (19)

On dokuz yaşında bir daha on sekiz yaşında olamayacaktım. Benim için bir yüktü, ama yine taşınabilirdi.

Şirvan(Şêrvan) Encü (19)

On dokuz yaşında üstümden uçaklar geçti, ölmedim. Ağladım. 

Nevzat Encü (19)

On dokuz yaşında, sorumluluklarım vardı. Bunlarla yaşanmaz diyordum.

Cihan Encü (19)

On dokuz yaşında artık biraz yorulmuştum.

Hüseyin Encü (20)

Bugün yağmur yağdı. Üstümden uçaklar geçti. Ağladım. Yük diye sırtımda taşıdığım şeylerden utandım, hepsini yere koydum. Ağladım.

Fadıl Encü (20)

Bugün ikinci yıl. Bugün ben utandım. Bugün ben aynalara bile bakamadım. 

Hüsnü Encü (20)

Bugün ikinci yıl. Bugün şikayet etmeyi kendime yasaklıyorum.

Seyithan Enç (21)

Yirmi bir yaşında üçüncü yıl olacak. Yirmi bir yaşında hala utanacağım. 

Hamza Encü (21)

Yirmi bir yaşında hala ağlayan tek bir annenin, tek bir kardeşin gözyaşı dinmeyecek. Ben gözyaşlarımdan utanacağım.

Abdulselam Encü (22)

Yirmi iki yaşında artık kendi ayaklarımın üstünde durmam gerekecek. Yaşadığım hiçbir zorluk, kaybedilen bir kardeşin, bir çocuğun acısının yakınından bile geçmeyecek.

Mehmet Ali Tosun (23)

Yirmi üç yaşında her şey yolunda giderse bir gazeteci olacağım. Aynı anda hem Hrant Dink gibi inanılmaz bir adamla, hem de Yılmaz Özdil gibi iğrenç bir insanla meslektaş olacağım. Garip gelecek, biraz daha ağlayacağım. 

Nadir Alma (25)

Zaman geçecek, ben hiçbir zaman unutmayacağım.

Zeydan Encü (25)

Zaman geçecek, hala utanacağım. 

Selim (Selman) Encü (38)

Çocuklarımın üstünden uçaklar geçecek, ağlayacağım. 

Osman Kaplan (41)

Çocuklarımın üstünden uçaklar geçecek, utanacağım. 


                                                         Ben unutmam.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder