space

space

Halil Sezai'yi pıçaklamama gerek kalmamıştı.

Yaklaşık dört gündür tam anlamıyla rezalet bir festivalde cirit atıyordum. Dört gündür rezalet bir festivalde yer almamın sebebi ise, hayatımda ilk defa festival görmüş olmamdı. Sanırım bir de Duman'dı. Ergenlikten çıkmaya çalıştığım şu günlerde, anlamsız aktiviteler içinde bulunmamı herkes hoş karşıladı. 

Duman konserinde sesimi kaybettim. Ve şunu anladım ki, Duman konusunda, bu küçücük şehirde, kapısı çalınması gereken insanlardan biriyim. -Şayet bir insan kapımı bu sebepten dolayı çalacak olursa, yüzüne tükürebilirim. Bilmiyorum.- 

Yani ne bileyim. En sevdiğim şarkıları mesela Senin Marşın'mış. Kaan'ın sırtı çok güzelmiş. Aslında konser boyunca Kaan'ın sırtını düşünerek kendimden geçtim. Her fırsatta arkadaşlarım "BU ADAMLARIN ÇOCUKLARI VAR YA NE KADAR MUHTEŞEM BİR HAYAT :))))" falan dedi. Bu esnada ben hala Kaan'ın sırtını düşünüy-

PEKİ BEN BUNLARI NİYE SİZE ANLATIYORUM? 
Çünkü ergenlikten çıktım arkadaşlar. Anneme verdiğim sözü tutuyor, ve gittiğim Duman konserinden sonra kendime yeni bir yol çiziyorum. 

Bana helal olsun aşk olsun :)))):)

5 yorum:

  1. BATUHAN diye kendimi yırtabilirim. Hala.

    YanıtlaSil
  2. aynen ben de en çok senin marşın'ı seviyorum ve "toprak olup giden naşın ardından ağlaşıııın" kısmını :) ve de 1 hafta önce duman konserine gittim 4 saat sürdü ne güzeldi ama köprüaltısız duman konseri olur mu? oldu valla

    YanıtlaSil
  3. sıpa değil bak. ayrıca herkesin bir duman konseri anısı var sanırım.

    YanıtlaSil
  4. F.K.K; -kısaltma ;)))))- batuhan sevemedim hiç yea.

    Mia; Köprüaltını çok istedim, bir de vals'i ama çalmadılar. kalbim kırık.

    Larienim; olm oralara oralara oralara bi geleyim bi anılarımız olsun ya. birbirimizi görmeden nasıl hasretleniyoruz ben anlamıyorum.

    YanıtlaSil