space

space

Kanalıma yapacakları adi tedavi.

Aylardır çektiğim diş ağrısından sonra bugün ekibim ve ben dişçideydik. Doktor dişlerime bakıp durumları kötü dedi. Koltuğun kenarını kavradığımı hissettim. Kanal tedavisi olacak dedi, dişindeki hisleri alacağız dedi. Yanlışlıkla hislerimi komple alırlarsa diye düşündüm. Sonra çok da bir şey kaybetmem dedim. Bu esnada ağlamamak için çok direndim.

Ağlamamak için niye bu kadar direndim, ve ne bok yemeye ağlamak istedim; bunları bilmiyorum çocuklar. Ben artık hiçbir şey bilmiyorum. Odama yapma kum dolu bir kova koyup, kafamı da içine sokmayı düşünüyorum.

Bazen sürekli bir kum kovasıyla gezmeyi de düşünüyorum. İnsanlar beni sinir ederse kafalarını kuma sokarım. Aslında kendi kafamı kuma sokma isteğinden yavaş yavaş vazgeçiyorum. Yorgan ve yatak varken böyle şeylere ne gerek var aslanlarım? 

Canım o kadar sıkılıyor ki. Ders çalışıyorum. Ders çalışırken kendi kendime "La ben sinema televizyon okumayacak mıyım? O HALDE NİYE FİLM İZLEMİYORUM YARRAAM!?" diyorum. Sonra gidip film açıyorum. Filmin yarısında "La ben hala liseli değil miyim? Yarın sabahın köründe okula gitmeyecek miyim? O HALDE NİYE YATMIYORUM YARRAAM?!" deyip, bu sefer de yatıyorum. Günlerim böyle geçiyor.

Dişçiye pazartesi günü gideceğim. O zamana kadar şehriye çorbası havuzumda yüzmeyi, ve beş aydır bitiremediğim kitabı bitirmeyi düşünüyorum.

Hayat çok zor.

4 yorum:

  1. Diş operasyonu umarım iyi geçer. Ben de olmuştum kanal tedavisi geçen sene. Beklediğim kadar korkunç değildi. :) Umarım senin de öyle olur.

    YanıtlaSil
  2. ben de aynı sorundan muzdariptim. önümüzdeki hafta 3. ve dişçi randevuma gideceğim ve 3. kanalı da alıp kalıcı dolgumu yapacak.
    undan 1.5 ay önce hiç bilmediğim bir yere taşındım ve taşındıktan 20 gün sonrası bulabildiğim en ağır ağrı kesicisi yapıp yanağıma soğuk kompres yapmakla geçti. kaç geceyi ağrı yüzünden uykusuz geçirdim bilmiyorum ama canıma öyle tak etmişti ki dişçi fobimi bile bir kenara ittim.
    gerçekten kafanda kurduğun kadar çok canını yakmayacak.
    http://blog.gwenandcats.com/2011/09/kalp-agrisi/ bu da benim hikayem

    YanıtlaSil
  3. sanırım dişime matkapla girdiler lan...

    YanıtlaSil
  4. o güzel poponu ve beatles saçlarını alıp test çöz şekerparem. beraber kadıköy'deydik stop'lu şiirler yazacağız. koş.

    YanıtlaSil