space

space

@gecelerrr ;)


Annemin KOCAMAN kitaplığından ayrılıp, kendi kitaplığımı oluşturmaya başladım. 
*Mutluluk gözyaşları* 
-Ayrıca kadınım, ben kamplarda sürünürken, sen Ortaköy'lerde sürtüyordun. Yine de beni düşünerek aldığın Beatles taşına teşekkür ederim. Aldığın şeyin adını tam olarak bilmesem de, kadınımsın.-


 
 Minik, bıcırık kitaplığımın hemen altında bu kitapların olması da, beni kederden kedere, adeta bir top gibi attırıyor. 
*"Anne çişim geldi" yüz ifadeli gözyaşları.*

-Sevgili bloggergüllerim. Kampta aldığım accayip realist karar; sinema televizyon okumak. Yönetmen olduktan sonra da hiçbirinizi tanımamak. Yönetmen olmak bunu gerektiriyor çünkü. NEYSE. İşte bu yeni hayat gayem dolayısıyla, bütün LYS matematik kitaplarıma siktiri çekip, geri dönülmez bir yola girdim. Olur da, vay efendim ben fikrimi değiştirirsem; beni sarsın. Yoksa hepinizin topuğuna sıkar, sıkmadan önce de ana avrat düz giderim.- 



Bu can sıkıcı rafın altında ise, şirin kalemler ve İntegral testlerim kadar temiz bir sayfam var. Onun üstünde ise;


Bugün üstüne aseton dökülmüş olan sevgili iPod'um. Zira kendisi, üstüne aseton döküldükten sonra daha iyi çalışmaya başladı. Hem touchı da temizlendi. Hayat. 


En iyisi gidip bir çay koyayım. 
-Ya da ketılımızı kireçlerinden kurtarayım.- 


Ya da çayı siktir et, ışıkları kapatıp uyuyayım. Sonuçta "When the music's over, turn out the lights."

İyi geceler.

3 yorum:

  1. Çay çok güzel şey ya.
    Ayrıca ayrı kitaplık insanı inanılmaz mutlu ediyor. Ben iki yıl önce başladım ona.
    Şu an bakınca gözlerim yaşarıyor benim de.
    En büyük ivmeyle büyüsün kitaplık yeyy^^

    YanıtlaSil
  2. kitaplık sadece o kadar kitaptan oluşuyorsa iyi değil.
    ama durmak yok,yola devam.

    YanıtlaSil
  3. wendy, bu gurur verici mücadelemi, buraya aktarmaya devam edeceğim. BEKLEYİN.

    julia, hayır o kadar değil. Kocaman bir dünya klasikleri serim var aynı yayından çıkmış. çok kaliteli bir yayından hem de. ve bir de çocuk klasiklerim. ama o bebeklerim, yer olmadığı için kolide.

    YanıtlaSil