space

space

Helloğ


Bu gördüğünüz şey, beni içine alınca 159 gb boş yeri kalabilecek olan iPodum. Ama beni kurduğum iğrenç cümleler yüzünden içine almak istemiyor. 
Hadi ona merhaba diyelim.
*Gülüşmeler -yani umarım.-*

Uzun zamandır bir şey yazamıyorum. Canım üşeniyor.
Ama anlatmam gereken şeyler de var.

Okunduğuna dair şüphelerim olan bu yere, belki de beni huzura erdiren en önemli şeylerden birini yazmalıyım.
Onu soğuk bir şub... EEH.
İşte bi çocuk var. Led Zeppelin falan dinliyor. Pulp Fiction'ı izlemiş. İnci sözlük seviyor. İnsanlara dedeleri yediriyor. Kimse onu anlamıyor. Daha izlemesi gereken filmler, dinlemesi gereken şarkılar, atması gereken taklalar falan var.
Konu bu. Süslemesini falan siz yapın.

8 yorum:

  1. bizbuyazıyıbeğenemiyormuyuz

    YanıtlaSil
  2. İpod'umu kırmaktan ötürü duyduğum acı hala tazeyken bu resim... Gidip ağlayacağım!

    YanıtlaSil
  3. allaaah en sevdiğim. ortak noktalar sayesinde aşık olduğumuz çocuklar. ehehe. GOGOGO.

    YanıtlaSil
  4. film koy kızım onun içine, dolar.
    yolda belde izlersin nolcak.
    az daha yazaydın hoş olacakmış, bir dahakine bekliyoruz.

    YanıtlaSil
  5. evet,onun içine güzel güzel film koyulur.sonra da güzel güzel izlenir.

    YanıtlaSil
  6. ve tanrı ipod'u, sonra küçük dağları, en sonunda yakışıklı çocukları yarattı. ellerinden öpmelik adam.

    YanıtlaSil
  7. Ramazan, imecin der iz no hevın.

    Aquamarine, bu acını görüyorum, ve ipodu kafamın üstünde taşıyorum.

    Özge, DOORS BİLE DİNLİYOR. Bir şey yapardım ama hayır.

    Melis, Supernaço dayadım içine. Şimdi de dextergülümü atacağım.
    Bir dahakine belgelerimle geleceğim.

    Julia, bazen gaza geliyorum, sonra üşeniyorum. iTunes falan. of.

    Larien, bi karton lucky strike ile ziyaretine gitmek lazım. akbyd falan.

    Deli Kızın Sihirli Sandığı, bu espri bana acı çektiriyor. Ama bininci olduğun için sana sürpriz hediyeler çıkabilir.

    YanıtlaSil